printre vedete

15 Noiembrie 2007

prin grija colegei andreea groenendaic, iete că am apărut şi io printre lumea bună a presei ro, varianta vedetoasă, cu ocazia prezentării de către guru tv tatulici a rezultatelor sondajului ăluia pantagruelic de opinie pentru proiectul zece pentru romania.

da, cine n-avea absolut nimic altceva de făcut a privit cu ne-am încăierat între noi, invitaţii la emisiune, pe tema ce-i aia jurnalist, mai ales că boboru’ figurase ca „jurnalişti” şi pe măscăriciul ăla de badea, şi pe eterna vedetă de tip maratonist răduleasca, şi pe cititoarea-n prompter esca, şi pe caricatura aia de diaconescuîndirect, şi pe radu moraru delabeunuteve şi tot aşa. de fapt, printre ăia nu e niciun ziarist, ci numa’ vedete. ziarişti îs la mine-n redacţie, bă!

deci, din punctul meu de vedere, la tabelă iereau numa’ vedete frate. în sală, în primele rânduri, iarăşi vedete: nemuritorul cristoiu, derbedeul de ciutacu – nu reuşesc să mă uit la emisiunile prin care apare, şi diaconescuîndirect face reiting mai bun la mine la telecomandă – sutălasutăturcescu deja machiat, nelipsitul hurezeanu, plus o serie de iluştrii… cunoscuţi.

singurul jurnalist pe care eu îl cunoşteam pe platoul ăla a fost radu soviani.

boon, deci s-a-ncins tărâţa-n vedete, şi dăi şi dăi cu egsplicăţiuni, până când mandea s-a săturat de circotecă, a ridicat mâna şi le-a arătat cum arată un jurnalist anonim, unul care scrie zilnic la ziar şi află primul, înaintea voastră, a vedetelor, cine ce şi cum. i-am întrebat pe baronii televizorului dacă au auzit de sece, de mese, de alex râ şi, pentru că tăceau cu moace odihnite, m-am oprit.

noi suntem ciudăţeii din presa aiti care ştiu înaintea voastră, vedetelor, când iese sau nu redeseul pe bursă, când se listează romtelecomul la bursă, cine pe cine a cumpărat, de ce şi la ce îi foloseşte, noi vă dăm ştirile pe care voi să le comentaţi.
dacă nu am fi noi… ar fi alţii 🙂 şi aşa şi trebe

poanta e aşea: boboru habar nu are de secmerean, de sece, de mese, de alex de la jurnalul. cum le-am spus şi vedetelor, noi suntem anonimii care vă dăm vouă valoare. că dacă nu ai subiecte, nu ai ce comenta sau analiza.

deci, bravo tatuliciului pentru demers, bravo ălora care au realizat sondajele şi studiul, care au analizat sute de răspunsuri cretine şi le-au unit într-o sinteză coerentă, bravo realităţii şi ruşine aruncătorilor cu vorbele.

băi, nu iereaţi la şourile voastre spumicole. v-aţi dat telectualii lu’ peşte, aţi sărit ca neşte prostituate acuzate că-s curve şi v-aţi dat în stambă spre deliciul tatuliciului – băi, mare vulpoi neneul ăsta… să vezi frate ce de lovituri cu părerea, ce impresii elitiste…

jurnalist e de fapt pălmaşu’ ăla care scrie de bezmetic până se un’ple ziaru’ şi pleacă la tipar, care stă-n noroi până la boabe să transmiţă din căcat, că aşea vrea editoru’ şi cu esca, jurnalist e ăla care-şi bagă pula-n ea de viaţă personală să ajungă la o exclusivitate, să fie primul care o dă.

nu voi, vedetelor. voi? chip toching!

cred că m-am enervat.
şi cum am ajuns în redacţie, am de scris ca la balamuc. ziarist, nu?

3 răspunsuri to “printre vedete”

  1. Raluca said

    Bravo!
    Ca sa si comentez, nu numai sa aplaud, imi dau cu opinia ca mecanismul televizualizarii accelereaza oricum transformarea jurnalistului „de rind” in vedeta. Am speranta, totusi, ca teveul, care poate fi un mediu dur, va opera selectia naturala si ca vor deveni vedete numai cei care au ceva instructiv de spus.
    Admit ca prezentul ma cam contrazice, dar pot sa sper, nu?.

  2. Mese said

    Pe mine, unul, m-ai scos din anonimat. Lada de bere este pregatita. Astept sa iti faci un liber in agenda, sa vorbim, asa, ca intre anonimi.

    P.S.

    Bine ca mi-ai amintit de subiectele alea :))))))

  3. Anonymous said

    supppeeeeerrr, secme, imi pare rau ca n-am vazut si eu macelul:)) dar contrazic totodata, ca si voi sunteti niste VDT in cercul aitiendsi de pe meleagurile mioritice:)

Lasă un răspuns

