flanco vs flamingo

2 Decembrie 2007

acţiunea are loc în spaţiul de cumpărături carfur feeria, ăla dinspre otopeni.
intriga? secmerean vrea o cameră foto degetală.

boon, intru în flamingo, imediat în dreapta cum intri-n carfur. mă îndrept ferm către dep foto şi încep să casc gura. îhîîîî, iete asta neagră, iete asta argintie mişto, frate, pliz help!

stau singur fo 4 minute. peste tarabe, neşte beieţi în tricouri roşii trebăluiesc ocupaţi. restul cumpărătorilor se bâţâie printre tarabe. fiecare cu morţii mă-sii.

sună telefonu’ – nevastă-mea: hai, că fii-ta şi-a pierdut răbdarea. să moară flamingo!

a doua zi, încerc alături, la flanco. în fond, de la flanco ăsta din nord mi-am luat şi portabilu, şi dividiu’, şi un haspirator bengos foc, aşa că intru, merg la foto şi repet figura de la flamingo.

numa’ că nici n-apuc să mă dumiresc care ie cea mai ieftină, că ţuşti, apare un flăcăi zâmbind, îmi aplică întrebările alea, îmi arată câteva camere, fii-mea are altceva de gând, io zic „aia” şi tipu pleacă să îmi aducă marfa.

testăm, montăm, jaful merge, iau şi card de memorie, hai la casă, plata merge şi cu card, mai mult durează să semnez eu chitanţa şi aia de garanţie şi gata. scurt şi la obiect. bravo flanco!

deci, domnii de la meneigimentu corporăţiilor… care-i diferenţa între flanco şi flamingo?

nu, nu e aia din comunicatele de presă şi din explicaţiile cu substrat de marketing. diferenţa constă în abordare. nu ştiu de ce, da’ inevitabil la flamingo aştept degeaba, în timp ce la flanco ăia se mişcă ca-n desene animate.

acestea fiind scrise, riteil plăcut!

Lasă un răspuns

