am dat ştire la reuters…

8 Ianuarie 2008

da, surpriza zilei, reuters a preluat ştiruţa lu mandea, despre romtelecomou şi listarea sa ipotetică la o bursă oarecare, cândva la toamnă, dupe ce karoly bacsi, noul ministru în tranzit la mcti, se dumireşte care-i şpilu’.
iete lincu:
http://www.reuters.com/article/rbssTechMediaTelecomNews/idUSL0848599020080108
mişto iaste că roitărz, pen’ prima dată, n-a mai preluat subiectu’ să face el ştire, să-mi sară mie sufletu’ că iete iar am pierdut, ci a dat cinstit lincu şi sursa. uel dan, băi lime!
da, acu’ mă duc să dau zăpada jos dupe soclu…

Un răspuns to “am dat ştire la reuters…”

  1. Anonymous said

    nu stiti ca summit-ul nato este in BUCURESTI NU budapesta?INvatati geografie si dupa aceea angajati-va la o agentie de presa!SA v-a fie rusine!!!!!!!!!!!!!!vv

Lasă un răspuns

