lucru la carteru’ rezendenţial Casa presii

17 Martie 2008

meşteru’ rădescul zgârie cu ciudă:
http://www.alexradescu.ro/2008/03/a-crescut-poluarea-la-casa-presei.html

da, bă, am venit cu merţu’ meu dă mioveni, care l-am parcat în locu’ lu’ un copac.
mai fac asta mâine şi poimarţi, după care-mi vând maşina, să pot să mănâncă şi gura mea ceva p-acilea, în zona asta rezidenţială dă lux unde lucră meşteru’ rădescul de atâţia ani.

iete acilea: să duse filipissima să cumpără dă mâncare. mă sună:
sunt la grigore, ce săţ iau? vrei pui, cartofi
io, obişnuit cu mercurialu’ generos dă la zona populară obor, unde te umflai cu potol la 7-8 lei, zic:
neşte cartofi şi neşte pui.

vine filipissima c-o plăsuţă şi zice:
douăjdoi dă lei pentru cartofi şi două chesadilia

am mâncat, carevasăzică, neşte sendvişuri cu trei bucate dă pui, iuţi dă puteai face focu’ cu sosu’ ăla, şi 22 dă paiuri dă cartofi, stropiţi cu piper cam cât ie prafu’ pe mărginile străzii…

deci aşea: o să vine secmerean la berou cu pakeţelu’ dă la nevastă, că altufelu’ or vând merţu’ meu de mioveni, or dau faliment. or fac ulcer la burtică.

rădescule, tu care mănânci zilnic la taverna sârbului, ce zici dă jafu’ ăsta?

PS: neşte gagice dân spatele meu povestează ce potol naşpa au servit la… la gregori, grigore ăsta care cică ie naşpa cu spume.

Lasă un răspuns

