Zapp a închis pe Magheru

16 Iunie 2008

mda, ştire de doi lei, da’ cum zona aia e eldorado pentru ceilalţi, s-a marcat.
mai mult, când filipissima a sunat-o pe Carmen Lazăr, corporate affairs manager Zapp România, pentru obişnuita confirmare/comentare, iar am auzit ţipete din telefon.
detalii picante şi comentarii legate de pasiunea telecomilor faţă de Magheru, aici: http://www.standard.ro/articol_48571/miscare___surpriza__zapp_inchide_pe_magheru.html.
am dat acu’ vestea aşea, gândindu-mă că poate iar sună telefoanele prin presă cu mesajul mesajul „confirmăm, numai scrieţi şi voi”, ca ultima dată, când cu creditul…

între timp, am produs asta:
http://www.standard.ro/articol_47659/cum_sustin_zte_bancile_chineze.html
care a făcut, pare-se, ceva carieră pe cel mai citit forum – ghici care 🙂

între timp între timp, confratu sece (incumbentu, pe lista din stânga) a fost premiat cu o cârcă de bani, pe post de premiul pentru tânărul jurnalist al anului, pentru trei articole miştoace. felicitări „tinere” maestru!
invidios din fire, promit că, dacă se face şi un concurs pentru „bătrânul jurnalist al anului”, participez şi iau potu’.

şi mai era ceva, tot între timp. subiectiv, bloggerul subiectiv, a căpătat, se pare, o uşoară nuanţă de obiectiv, printr-o asociere de bună voie şi nesilit de nimeni. cu cine?
ce, cu cine? am scris eu ceva?

Lasă un răspuns

