Suvenir beton: Ungaria Mare

28 Octombrie 2008

servuz toc
chind moior fiuc marko belo oz spus che copiii romini se invaţă obligator ungurăştie dacă locui in sat car’ are mai multe locuitori moior dechit romin, am amintit la mine che am fo’ acolo, la korund, se cumper oali de la marginea stradei, noh.
eş cum am plimbat eu acolo, am vezut lucruri frumoşi eş multă amintir. am fecut şi poze multă eş am ghesit asta intre altele mulţi, noh.
asta trebe privit atent, che are toootă judeţurile la ungaria mare, aşe cum o fost chind o fost tootă la un loc.
nota bene: e haios să vezi că mai sunt şi alţi disperaţi pe lumea asta: unii care îşi închipuie lumea de mâine aşa cum era acu’ 100 de ani.
alţi disperaţi? da’ ce, noi cu harta României Mari, aia cu tot cu Moldova, Cernăuţi şi Cahul, nu-i tot fantezie geografică la început de secol XXI?
o zi bună. eghiş-ighe – sau cum s-o scrie…
Lasă un răspuns

