campania MEA ecologistă

28 Noiembrie 2008

da, exact, prin aceasta dau o leapşă tuturor celor care abia aşteaptă Crăciunul pentru a-şi împodobi bradul… care brad?

cum care, unul din alea 100.000 de răşinoase pe care Romsilva le va tăia în decembrie pentru a le vinde speculanţilor cu 10-30 de lei, ca să ni le revândă ăştia cu 100-200 de lei în piaţă.

care-i poanta cu bradul? păi, unui brad din ăla de 100 de lei în piaţă, tăiat în fix 30 de secunde, îi trebuie f’o 10 ani, parcă (din amintiri dezordonate) să crească suficient cât să ne placă să dăm 100 de lei pe el. 

că ajunge bradul ăsta, după 10 ani de eforturi, pom de Crăciun e una – dar că ajung eu să văd la televizor mormane de brazi abandonaţi, în fiecare iarnă, prin pieţe, din cauză că speculanţii s-au lăcomit şi lumea nu a vrut să achite gogoaşa, asta e din ce în ce mai greu de suportat.

aşa că eu voi utiliza o şmekerie de plastic pe post de brad de crăciun. de ce?

ca să descurajez tăierile pădurilor de dragul unui moft mult prea costisitor pentru o ţară în care mult prea mulţi hoţi fură copaci. abandonăm tradiţia, vei spune. da, la fel a fost abandonată şi sclavia, şi interdicţia de a folosi anticoncepţionale, la fel a dispărut şi Uniunea Sovietică şi mai am un kil de exemple.

tu, care ai citit textul ăsta, te bagi?

4 răspunsuri to “campania MEA ecologistă”

  1. justbride said

    Da:) pentru ca 2 ani nu am mai facut brad de craciun din cauza ca tiganii vindeau brazii romanesti sau danezi cu 150 de lei in piata volanta de langa stadionul national. si nu am vrut sa ii imbogatesc pe ei. asa ca acum ma uit dupa unul de plastic sau stau si anu’ asta cu globurile pe perdea:))

  2. […] brad pentru un brad” noiembrie 28, 2008 — Stina E leapşă de la Eugen Secmerean. Eu m-am gândit că i s-ar potrivi sloganul asta Şi da, mă bag. Pentru că eu am crescut sub […]

  3. mediaaddiction said

    eu imi iau anul asta bradut la ghiveci:)

  4. Cat said

    Sunt mandra ca te cunosc! De cand simteam nevoia sa citesc asta. Propun o miscare, cu stickere and stuff. Eu am de sase ani bradut din plastic, in fiecare an mi se pare tot mai frumos (ar trebui sa-l schimb dar m-am atasat de el, pe bune). Si cand aud „da’ cuuuum, sa nu mai simt eu miros de brad?!” vad verde si-mi vine sa fac precum Jet Li in filmul pe care tocmai il vazui. Ar trebui sa le dam cu brazii lor in cap, sa le miroasa tot anu’!

Lasă un răspuns

