22 decembrie

22 Decembrie 2008

acu’ 19 ani, fix la ora la care scriu, 12:15, mi-am smuls „cucul” (insigna aurie) de la boneta kaki şi am urlat ca nebunu’: „a fugit tiranuuuuu*!”

aleile de la UM02374 erau pline de trupeţi sărind ca nebunii. printre ei, şi mandea, în toaletă verde şi cu perspective la fel de kaki ca universul cazon. 

ceauşescu fugise cu elicopteru’, să dădea la televizor. gata cu comuniştii. Armata ie cu noi!

băi, şi mi-era o foame!!!

2 răspunsuri to “22 decembrie”

  1. Mese said

    Acu’ 19 ani fix am luat un tanc din mers de la intersectia Calea Dorobantilor cu Soseaua Stefan cel Mare catre Televiziune.
    Tipam din toti bojocii lozinci impotriva lui Ceausescu. Din pacate, altii au ajuns inaintea mea …

  2. Emilian said

    Eu jucam fotbal si inca se mai tragea 🙂

Lasă un răspuns

