În care dracu’ zace în mobilu’ meu

26 Februarie 2009

asta cu respinsu’ ordonanţei – sau ce-o fi fost – cu număru’ fiarei, aka 666, în paşapoartele nefăcute încă, m-a făcut să cad pe gânduri (troznet).

băi, io am un număr de telefon cu 666. 07666 etc. oi fi oare dat dracului? da’ cei care mă sună, după ce în prealabil au butonat 666, or fi şi ei/ele daţi/date dracului? adică dacă intru în vreo biserică, rămân fără semnal în casa Domnului? 

băi, întrebări la greu mă străbat. şi nici nu le pot rezolva cu portarea, că 666 ăsta mă urmăreşte sadic, oriunde aş fi. 

aşa şi cu paşaportu’ beometric. dacă port paşaportu’ în buzunaru’ de la cămaşă, nu în ăla de la haină, mă fac mai dat dracului, oare? adică, tipele alea drăguţe, în uniformele alea sexi bleomaren, de la Otopeni, o să spună despre mine „iete-l şi p-ăsta, ce dat dracului ie”?

Bă, ia da-ţi-vă dracului cu căcaturile astea! Ce, s-a terminat criza, inflaţia, concedierile şi nu avem ce altceva dracului face?

 

PS: ideie beton: ca să nu ne punem contra lu’ ue, da’ nici să nu ne spurce sfânta biserică că purtăm carneţele cu 666, propun ca fiecare paşaport d-ăsta beometric să fie apgradat la nivelul de paşaport holly-metric, prin adăugarea unei fioliţe shockproof dă 5mg dă apă sfinţită, aşea, ca să nu mai fie dracu’ atât dă negru. parol!

Un răspuns to “În care dracu’ zace în mobilu’ meu”

  1. haicamerge said

    Eu zis ca trebuie sa mergem cu JIJI la muntele Athos sa ne rugam. Si sa transformam orice 666 in 6969.

Lasă un răspuns

