Cum să scri în aprilie despre… noiembrie trecut

5 Aprilie 2009

Domnul Dan Iancu, redactorul şef al… al ce-o fi aici, scrie despre renunţarea la licenţa PC Magazin şi la reorientarea banilor în dezvoltarea unei reviste online 100%.

numai că, apropo de trecerea la online, al treilea paragraf m-a năucit:

Trebuie să spun că în redacţie au fost oameni excelenţi cărora le mulţumesc pentru articole şi certuri. Dacă e să fac o trecere în revistă a celor ce mi-i amintesc în acestă dimineaţă cenuşie de noiembrie aş începe cu (…)”

WTF? deci paragraful 2 se referea nu la decembrie 2009, ci la decembrie 2008? 

revistă online? citeşte textul de la linkul ataşat anterior. e haios, nobil prin intenţie şi inestimabil de valoros, ca document istoric.

pentru că, pe pagina asta, vorbim iarăşi despre nu ştiu ce cadouri de decembrie. sincer, îmi cer scuze dacă am nimerit peste vreo copie cache, păcălit de Goglu… 

d-aia merge prost treaba, pentru că în aprilie urcăm pe site conţinut din printul de decembrie, pentru că trecem în online de-abia în martie 2009, la trei ani de la primul îndemn de migrare serioasă din hârtie în digital, soldat cu un banal „veniturile din online au fost până acum mult mai mici decât cele din print”. corect, dar niciun venit nu va creşte dacă nu faci o investiţie serioasă şi despre asta există un tip brici, pe nume Cosmin Ghinea, care poate da detalii…

când ai bloggeri pe IT care depăşesc uneori în viteză de difuzare de ştiri chiar şi cele mai rapide în reacţie redacţii, să laşi să zacă în online, la început de aprilie, conţinut marcat decembrie 2008 înseamnă ori că ai umor cu caru’, ori că nu mai e nimeni să facă actualizări. 

sigur, vina o poartă criza. 

for the record: am fost colegi la Agora, Dan Iancu redşef la PC Mag, eu redşef la eWeek şi apoi Channel partner. ca să nu apară interpretări 🙂

3 răspunsuri to “Cum să scri în aprilie despre… noiembrie trecut”

  1. Just me said

    Hmm… Editorialul este acolo de la sfarsitul anului trecut, jur pe rosu. Poate ca pacatul lor e ca nu au adus la zi site-ul de atunci incoace, dar pe bune ca articolul a fost postat in decembrie 2008 🙂

  2. secmerean said

    atunci îmi fac mea culpa că nu l-am citit în decembrie. mi-e şi ruşine…

  3. eugenb said

    Sunt de acord cu modul cum pune problema „secmerean”. Am citit acest comentariu pe 10 martie 2009, dar mi se pare de actualitate..

    De ce sunt de acord ? Simplu ! Eu un an intreg m-am „chinuit” sa intru in discutie cu cei de la PC-Magazin si nu am reusit. Poate ii suparasem ca am vrut sa intr-un discutii cu ei ? Cine stie, poate ca nu le cerusem voie sa-i „deranjez”. Sa mai spun ca, desi se laudau cu posibilitatea de a „scoate” programe „free” date de ei (verificate, nu?) nu mai este posibil ? Se vede ca se „simte” reducerea de „personal” si la ei. Ca sa nu vad ca mai usor intri pe un sit strain (cu aceeasi titulatura – de ex. cel german – Or fi „sefii” lor ?) decat pe situl din tara.

    Asa ca am ajuns la concluzia ca sa renunt la abonamentul la ei. Nu mai este o „firma de incredere” !

Lasă un răspuns

