chema la sensibilizare a non-motocicliştilor

25 Aprilie 2009

Se cunoaşte că şofez un bolid spectaculos, cunoscut sub porecla de Merţan de Mioveni. De aceea, şi cea mai pârţâită motoretă mă poate întrece şi, mereu, motocicliştii sunt o surpriză în retrovizoarea mea. 

Am aflat de aici că motomanii au făcut miting de sensibilizare că şi ei există pe şosele. Foarte bine. Dacă motomanii cer drepturi speciale şi decid să îşi rişte viaţa numai pentru a ignora banala conducere preventivă, atunci şi noi, purtătorii de tărăboanţe, ar trebui să ne turăm motoarele pentru a-i sensibiliza dracului odată pe motomani că orice am face, nu putem să îi ferim dacă ei nu se feresc.

şi ştii ceva: de data asta mi-e silă să vin cu exemple când şi cum era cât pe ce să stâlcesc vreun căuboi d-ăsta motorizat. 

CONDUCERE  PREVENTIVĂ, băi gringos!

Lasă un răspuns

