Motanu’ negru

12 Mai 2009

După cinci ani în care şi-a făcut datoria cu brio – dar şi cu câteva vizite pe la reparaţii – Merţanul meu de Mioveni a fost preluat de un adevărat meşter în bibileală auto şi bucşăraie. 

A urmat o perioadă grea pentru mine, timp în care, lipsit complet de opulenţă, am mers cu piciorul. Pe jos. 

Această etapă a luat sfârşit luni seara, adicătelea 11 mai, pe la 17 trecute, când am ieşit de pe poarta lui Autocobălcescu din Splaiul Unirii la volanul unui superb Megane III hacibec, benzinar, negru ca dracu şi cu climatronica bizonelă suflând rece peste creierul meu încins de emoţie. 

şi pentru că scoate un fel de mârâit cam cum toarce un motan umflat de bine şi are şi farurile alea ‘oaţe, mi-am botezat noua maşinoaie (că-n comparaţie cu Merţu’ de Mioveni e ditai barca) Motanu’ Negru. 

acu’, înapoi la muncă-că am de plătit cinci ani la pisoiu’ ăsta bengos!

5 răspunsuri to “Motanu’ negru”

  1. Emilian said

    La multi kilometri!

  2. Anca said

    Să vă stăpâniţi sănătoşi unul pe altul! La mulţi şi lipsiţi de peripeţii kilometri!

  3. viorel said

    buna mutare (desi sedanul era mult mai frumos). s-o folosesti sanatos!

  4. secmerean said

    multumesc dragilor.

    argumentele pragmatice si financiare au precumpanit inaintea frumosului, desi mie mi se pare cea mai frumoasa masina 🙂

    oricum, e un vis, in comparatie cu „Mertzanu”.

  5. […] Motanu’ la drum lung Am scos Motanu’ Negru la rodaj şi, inspirat de un mini foto reportaj mai vechi de-al lui Bazilide, am tras o tură pe la […]

Lasă un răspuns

