Cu Motanu’ la drum lung

20 Mai 2009

Am scos Motanu’ Negru la rodaj şi, inspirat de un mini foto reportaj mai vechi de-al lui Bazilide, am tras o tură pe la cetatea Enisala, Tulcea, Măcin şi înapoi la Constanţa. 

Motanu’ e bengos foc, deşi deocamdată suferă de lenea aia specifică maşinilor nou-nouţe. Deci, 3.000 de turaţii şi maxim 110 kmh, în viteza a şasea, consum mediu undeva la 5.5%. Cum urca un piculeţ aftostrada – da, infecţia aia de pârtie de beton între Bucureşti şi unul dintre malurile Dunării – cum sărea consumul la 6%. În oraş… în fine, nici n-are rost să menţionez. PALPITANT!

Dar viaţa la bord e o plăcere: Motanu’ are mufe speciale pentru cuplat un mediapleier, aşa că am avut 1GB de lălăială, fără să mai fie nevoie să scriu CD-uri, climatronicul face ordine-n gradele dinăuntrul maşinii, fotoliile sunt fabulos de confortabile… 

Despre locurile pe unde am ajuns: într-un acces de curiozitate, am ales o pensiune din staţiunea Jupiter: curăţenie „bec”, linişte, aer curat, pustiu. Observaţii: nu e de mers acolo în plin sezon. Era un ghem de viloaie, fiecare la nici 2 metri una de alta, astfel încât fereastra garsonierei în care am stat, la etajul 2, dădea fix în terasa cu 10 mese situată tot la etajul 2 al vilei vecine, şi care era deasupra celorlalte camere. Dacă am fi stat un etaj mai jos, am fi fost geam în geam cu „vecinii”. Cum spuneam – acum a fost pustiu, dar la vară, va fi un coşmar. Este mai intim ca la corturi!

În Tulcea am mâncat nişte peşte la un restaurant bengos de pe faleză… şi cam atât. 

în fine, înapoi la muncă-că e de lucru şi mai am de plătit cinci ani la pisoiu’ ăsta bengos!

4 răspunsuri to “Cu Motanu’ la drum lung”

  1. Lectie de NewMedia: am citit doar prima propozitie din acest articol, doar pentru ca n-am zarit nicio poza.

  2. Cat said

    Am citit tot articolul pentru ca, uneori, si cuvintele sunt importante. Sa-l stapanesti sanatos, jupane si sa va bucurati de el!

  3. justbride said

    Crezi ca te penalizeaza cna-ul daca dai numele brandului?:)

  4. secmerean said

    @bride: RENAULT

    @Cat: multumesc.

    @emil: mersi, bine si prima propozitie. daca viitoare voi tine cont ca numai 7% din perceptie se baeaza pe vorbe/cuvinte si voi pune numai poze.

Lasă un răspuns

