Băi, care-mi cumperi votu’?

4 Iunie 2009

povestea asta, din Gandul, m-a inspirat brusc de tot. deci e sezon de şpăgi electorale? Bine, frate, ia să mă bag şi io. 

Ce atâta fermitate morală, ce atâta rahat debitat în jde texte până acum cum că hâr şi mâr? Ce, gura mea să nu mănâncă şi iea ceva?

deci dau anunţ că votul meu este de vânzare, cinstit şi fără nicio jenă. În fond, am dreptul la asta.

Numai că preţul meu e mai mare. Io nu fac prostituţie politică pentru un prăpădit de cartonel de mici cu muştar ş-o bere proastă şi nici pentru o punguţă cu prostii colorate. Şi nici nu mă bag la combinaţii pe net, cu necunoscuţi, cum am văzut la Piticu.

Şpaga pentru votul lui Secmerean este un loc de parcare rezidenţial, adicătelea unde să-mi las şi io Motanu‘ într-un loc în siguranţă peste săptămână, pentru că eu merg la servici pe jos, unde să îmi pot încărca nevasta, fetiţa şi bagajele în siguranţă în maşină, nu ca acum, pe bulivardul de rezonanţă istorică Mihalache – de unde Garcea şi hingherii de maşini, cu binecuvântarea de 20% a lui Chiliman, saltă maşinile ampulea. 

Iar locul de parcare vrea să mi-l plătesc – nu vreau nimic moca. Vreau un loc de parcare pe care să îl plătesc, atât la construire sau amenajare, cât şi anual, cinstit, prin plata către ADP a taxei obişnuite. Dar vreau să văd politrucul care reuşeşte să facă asta: un loc de parcare. P-ăla îl votez!

Deci, dragi politruci, un loc de parcare e preţul meu. Şi promit să votez la trei alegeri, cel puţin. În fond, nu mă doare degetul să scriu „promit”.

Un răspuns to “Băi, care-mi cumperi votu’?”

  1. Hehe, vreau și eu d-astea. Poate ca atunci o sa am loc pe trotuar ca pietonul care sunt și voi rămâne pana se remediază problema spatiilor de parcare și a drumurilor… Concluzie: nepoții mei vor fi tot pietoni.

Lasă un răspuns

