Eu îi înţeleg pe Băselu’ şi p-aia mică

9 Iunie 2009

Numai tătic de fete să nu fii… că e greu.

Eu înţeleg perfect ce a făcut Băselu’ pentru aia mică: a mobilizat juma de partid, numai să îi facă o bucurie. Tati e puternic! Tati face să se întâmple! Tati conduce vapoare!…

Zilele astea, am bântuit pe poteci de munte, cu fii-mea de 4 ani şi 18 chile în cârcă. Mă ardea să revăd nu ştiu ce stâncă, nu ştiu ce izvor… în fine, aşa că am simplificat un pic lucrurile şi mi-am săltat-o p-aia mică în cârcă, să mă mişc mai repede. Tati e puternic! Tati, am ajuns la stânca mallleee! Tati, în pădule sunt moştlii? Tati, mai avem muuuult?

Şi tati a făcut să se întâmple totul „lepede”: fără efortul de a urca, fără transpiraţie…

Deci, Traiane, ca-ntre tătici, te înţeleg perfect. Numai că, vezi, eu am ars etapele pentru fii-mea ca să nu ne prindă întunericul prin coclauri.

Tălică ce scuză ai?

2 răspunsuri to “Eu îi înţeleg pe Băselu’ şi p-aia mică”

  1. justbride said

    Nu are decat scuza de a fi mai puternic decat tine. Dar parca nici asta nu e o scuza, nu?

  2. secmerean said

    Petreanu a scris patru concluzii monumentale, mai demult.

    Nu credeam că tatăl se va compromite atât de rău şi nu îmi imaginam că fii-sa se va prostitua politic în aşa hal.

Lasă un răspuns

