jurnal de vacanţă 1

16 Iulie 2009

Vacanţa mea a început într-o marţi, pentru că luni am avut treabă. Secret profesional.

Deci marţi, am plecat la mare, cu obectivul clar de a şade molcom alea aproape două săptămâni, de a trăi exclusiv pentru mare şi plajă şi între două sesiuni de plăjuială.

Drumul pe pârtia de beton până la Constanţa a fost monoton şi făr incidente, numai că în Constanţa am avut parte de o sumedenie de aventuri rutiere, din fericire finalizate numai cu gânduri bune pentru băştinoşii de acolo, care au un stil straniu de a-şi mâna bărcile maşinile pe stradă. Una că în Constanţa au stopuri şi de un minut-juma’, numai că când ajungea numărătoarea pe la 3 şi clipea spre 2, CânieleTurbat (aşea le-am zis noi, că prea era numa-numa) ţâşnea frate, de parcă erau toţi la „liniuţe”. Ştii bancul ăla tâmpit cu milisecunda de Bucureşti, durata dintre un verde şi primul claxon? Ăştia din Constanţa zici că-s toţi colaboratori la emisiunea aia Warp de pe Discovery, dacă mă înţelegi…

În fine, am ajuns la viloi, unde aveam rezervat un apartament. Curtea interioară mare, măsuţă cu scaune şi umbreloi, totul la marele fix. Spaţiu gârlă, mobilă nouă, curăţenie, confort, totul la 200 de lei pe zi. Adică 45 de euro şi ceva mărunţiş. Mai eftin o fi poate la cort, dar nu aşa confortabil! Să înceapă vacanţa!

Fiind marţi, 30 iunie, Eforia era aproape goală. Empty, nu naked, pentru golani! Pe la cârciumi, chelneri zâmbitori, cu meniul în braţe, ne îmbiau să intrăm. Dacă nu ar fi parakalit pe româneşte, aş fi zis că sunt iar în Rodos… Mai ales că nici muzicile nu se mai auzeau ca până mai anul trecut, tare de să-ţi taie respiraţia. Mda, România, mereu surprinzătoare…

Va urma

Lasă un răspuns

