Kaufland şi Mechel, PR dezastruos

9 August 2009

Cele două companii sunt exemple minunate de autodistrugere prin desconsiderare a comunicării publice… sau printr-o comunicare de trei lei.

În primul rând, cei de la Kaufland Colentina au spus că pisicile filmate halind din carnea pusă la vânzare erau în afara orelor de program cu publicul. Serios? Şi ce altceva mai faceţi voi pe-acolo, tot când nu aveţi clienţi? Şi chiar aşa, mai vreţi clienţi?

Ori Kaufland nu are PR, şi atunci e explicabil, ori PR-ul e varză, şi atunci trebuie schimbat. De crisis management aţi auzit?

Apoi, explozia de la oţelăria Mechel Târgovişte, soldată cu patru arşi. Ştirea se încheie cu o adevărată sentinţă: Reprezentanţii oţelăriei MECHEL Târgovişte nu au vrut să dea declaraţii. NU AU VRUT…

Adică i-a durut în bască de ăia patru fraieri arşi în fabrica lor… cam aşa se citeşte un asemenea enunţ.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: