a trecut un an

26 August 2009

pe 18 august am împlinit un anişor de pi-ar.

am rezistat…

… ispitei de a scrie mai multe şi mai dnecititele pe blog

… şocului cultural provocat de faza cu rapoartele (pedefeuri, icsceluri şi tot aşa)

… tentaţiei de a explica unele lucruri direct şi nemijlocit

… frustrărilor de a citi – nu de a scrie – ştirile

… dorinţei de a o tuli-napoi într-o redacţie – dar care?

deşi impresia mea despre pi-ar era cam asta, patru luni mai târziu, am descoperit altceva.

Cele mai mişto constatări:

câteva luni de zile, la şedinţe, unii clienţi mă priveau uşor temător şi-mi spuneau: Eugen, asta nu e de dat / e ofdărecord şi tot aşa. Nici chiar pe blog? – răspundeam suicidal…

restul constatărilor intră la categoria „am rezistat…” etete, pare-se că am căpătat discernamânt!?

acu… am şi eu o fixaţie: oare cât de mult m-am schimbat într-un an de pi-ar?

Un răspuns to “a trecut un an”

  1. Emilian said

    Din punctul meu de vedere ai devenit foaaaaaaaaaaaaaaaarte tacuuuuuut!

Lasă un răspuns

