jurnal dă piaroi

7 Septembrie 2009

O piţi din pi-ar-ul clasic, ăla de fiţe pe care eu nu-l înţeleg, scrie un pogon de tâmpenii pe strategic.ro.

Partea naşpa este că îmi relevă o imagine a pi-ar-ului despre care credeam că există numai în bancurile jurnaliştilor – de pe vremea când prestam cu pixu’.

Ce scrie cocoana aia, pe care n-o cunosc, dar nici nu-mi doresc, în strategic.ro nu are nicio legătură cu pi-ar-ul pe bune: la 08:30 dimineaţa am trimis deja la doilea raport la clienţi, că nu avem timp ce căcaturi de fiţe când vine vorba de ştiut CPM scrie presa şi blogosfera despre noi.

Nu există amânare, cum scrie cocoana aia. Ţi-o iei crunt de la presari dacă nu dai marfa la timp – răspunsuri, comunicate când trebuie etc. Ţi-o iei nasol de la client dacă dai chix, dacă nu dai marfa ceruta cu 5 minute măcar înainte de termen, dacă nu te mişti ca-n desene animate şi tot aşa.

Dragi tovarăşi şi prekini. Je, Secmerean, după 15 ani de presă şi după un an de pi-ar, declar că nimic din ce scrie păpuşa aia în strategic nu e pi-ar. E fiţe. Şi afirm asta pentru că acolo este creat un personaj siropos, glamoros, ca-ntr-o revistă cretină pentru fomei retarde, al căror scop unic în viaţă cică e numai să-L facă pe El, masculu’, fericit. Aiurea!

Pi-ar e muncă, frate, de m-am speriat. Bagi de berilă, prezentări, rapoarte, fiecare căcat trebuie scris într-un pauărpoint, de parcă docu‘ lu’ Gates e pentru preşcolari…

În fine, hai că am treabă ca la balamuc, că clienţii mei mă plătesc să fac lucruri concrete, nu să mă sparg în figuri la Haptaun.

mă rog, iete şi linku‘ la povestea domniţei. lectură plăcută.

LE: da, ai remarcat corect, m-am ofticat când am citit pentru că e o falsă imagine. pi-ar-ul nu e glamor, e muncă, e inventivitate la extrem, e efort dement stins în anonimat, de multe ori cu singura bucurie că clientul e ok şi că ţi-a spus mulţumesc. Piar-ul e un serviciu, nu e starring în cine ştie ce producţie cinematografică.

d-aia merge treaba prost, că-s un pic prea multe vedete – ceea ce mi-a adus aminte de povestea asta, urmată de postarea asta. Ehehei, fost-ai, lele!

2 răspunsuri to “jurnal dă piaroi”

  1. H8r said

    sa inteleg ca ppt-urile alea cu imaigni funny de pe mail, la piariste isi au originea ? 🙂

  2. secmerean said

    nu inteleg intrebarea 🙂

    ar trebui sa vad inainte sa imi dau cu parerea si atunci, tot dat cu parerea s-ar numi.

Lasă un răspuns

