Kitch Day

11 Septembrie 2009

Cu ţolu’ oficial la pachet, să nu speriem clienţii, în caz că…, azi am decretatără la agenţie Ziua Ţoalelor Chicioase.

Adică am venitără toată lumea echipaţi aiurea. Experienţa este interesantă, pentru că ne-am cam chinuit să combinăm care ce a găsit prin dulap astfel încât să rezulte o catastrofă vestimentară.

Cu ocazia asta, eu unul am ajuns la concluzia că a fi cocalar e o stare de spirit serioasă, nu merge să imiţi dacă nu crezi indubitabil în mitocănia vestimentară.

Şefa habar nu are: evident, va avea o surpriză de neuitat, când va ajunge la agenţie.

update 1: eu m-am deghizat în mârlanul de mall, Alex e cocalar de Dorobanţi, Aela e piţi şi Loredana (nu, nu şefa, ci LoriMic, directoarea noastră economică) e Madonna, stilul anilor ’80 – cu şosetuţe albe rulate în pantofi negri cu baretă, plus zorzoane.

update 2: a venit Alina, ca o vedetă de liceu de la cucuieţii din deal, cu cizmuliţe dân alea joasele şi, evident, un chil de zorzoane de gât.

update 3: Irina e fomeia fatală, fardată tare, cu aluniţă coup de coeur, echipată în alb cu roz şi ciorapi cu modele bizare. Andreea e tot în stilul Madonna ’80, cu iegări negri trei sferturi, şosetuţe cu dantelă şi pantofi mov.

eh, şi acu’ să vină şefa…

update 4: prima poza. mai vin…

update 5: pe facebook. la Aela şi la Alex. enjoy

update 6: am aşteptat-o pe şefa la Belle Epoque – deci am străbătut f’o 100 de metri pe Radu Beller cu ţoletu’ ăsta bezmetic pe noi, de se uita lumea bună ca la urs. Evident, am trecut pe lângă pitzi pe bune, nu ca noi, şi se uitau scârbiţi, oripilaţi. probabil ţoalele mele de mârlă de mall nu mai ierea dă actualitate…

Şi a venit Lori şi am râs de se crăpa cârciuma localul de fiţe. Naşpa a fost că n-avea mici, frate…

update 7: E linişte. toată lumea citeşte mailuri, se ocupă de business, că gluma-glumă, dar traiu’ fin cu keltuială se ţine, buey!

3 răspunsuri to “Kitch Day”

  1. Stina said

    Deci daca nu faceti si nu portati niste poze, nu-i nicio afacere 😛 Ca vorba aia, descrierea e pitoreasca, dar imaginile ar face cat 1.000 de cuvinte. Asa ca…poze 😀

  2. secmerean said

    mi se sopteste ca fanii ar trebui sa urmareasca facebook 🙂

  3. Stina said

    Fanii au urmarit facebook si s-au distrat de minune :D:D Dar cand cerusem poze nu erau, concluzia fiind cere si ti se va da 😀

Lasă un răspuns

