Aş rupe şi eu un cap de pişcotar…

18 Septembrie 2009

… numai că eu sunt pi-ar şi deci diplomat.

Da’ aş mângâia unu’ d-ăştia la rinichi, că strică evenimentele de presă încă de pe la începutul deceniului.

Drept pentru care subscriu la campania lui Silviu.

Acu’ fix un an, la conferansul Germanos de la noul sediu din Băneasa (locaţie necunoscută majorităţii pişcotarilor), mi-a picat şi mie un pişcotar, pe care l-am expediat cu multă delicateţe:

– Băi ăsta, io am fo’ în presa asta aiti de opt ani şi nu te-am citit, văzut jamee. Deci coga până nu ţi-o iei!

2 răspunsuri to “Aş rupe şi eu un cap de pişcotar…”

  1. Eugen nu stiu daca iti mai amintesti . Cand a organizat Business Standard conferinta aia telecom la Marriott . Nicolina sau cum naiba o cheama …era la o alta conferinta de langa noi si nu cred ca i-a placut mancarea si a venit si a mancat la conferinta noastra :))))

Lasă un răspuns

