Cum curge o ştire prin blogosferă

14 Octombrie 2009

Iar m-a mâncat în… fotoliu, să spunem, citind despre povestea cu România trecută pe Google maps la zoso. azi, 14 octombrie. Faină ştire, aşa că…

Am dat la căutat subiectul pe Gugăl şi mi-a reieşit că pe 8 octombrie, unu’ Pahomi a dat aceeasi poveste, preluată de la nu ştiu ce blog.itbox, care o dăduse pe 7 octombrie.

Mă scuzaţi, sunt praf la capitolul blogosferă… acu, am dat cu imagini căutare pe Pahomi şi e unu’ cu ochelari, ca mine. Dar Mihăiţă, de la blog itbox, nu are faţă.

Şi eu care credeam că numai ziariştii dau recuperări

Lasă un răspuns

