Fockin’ dogz’n catz

23 Octombrie 2009

Cică un cânie produce într-un an dioxid de carbon (agentu’ de încălzire globală) chit un gipan.

O mâţă ar fi echivalentă cu un folcsvagăn Golf. Mă întreb: Meganu meu oare arde chit un motan pe bune?

Aşe zic doi noo-zelandeji, ţara de unde vine şeful complexului media unde a apărut ştirea asta.

Tu ce dihanie poluatoare ai în casă?

3 răspunsuri to “Fockin’ dogz’n catz”

  1. CRM review said

    pai ce sa fie: o japonezoaica de vreo 160 de ponei si o buburuza verde, daca e verde o fi si ,,green,,? da copii emit noxe? ca am si d-astia vreo doi 🙂

  2. secmerean said

    Copii sunt cei mai poluanţi! am şi o sursă d-asta de poluare…

  3. CRM review said

    al meu ceu mare, polueaza sonor din greu, nu ii tace gura zi lumina :((

Lasă un răspuns

