Tabăra de vacanţă

3 Noiembrie 2009

Hai s-o fac şi p-asta, măcar din spirit de contrazicere: să particip la un concurs pentru un uichend într-o tabără de vacanţă. De ce?

D-asta.

Cetin e un simpatic, iar eu îi pândesc fiecare postare. Şi totuşi, eu nu intru în targhetu‘ concursului tău, hombre. Pe de altă parte, n-am nicio jenă să îţi dau link la arhiblog. Şi uite şi link la filmul de prezentare al Arsenal Park. E bine, maestre?

Şi acum povestea. Cea mai faină vacanţă a fost anul ăsta, la mare, când am închiriat un apartament într-o vilă cu curte la margine de Eforie Nord şi am trăit nineacă 10 zile fără să mă supere nimic.

Fii-mea s-a jucat în neştire, la un moment dat au apărut şi doi pisoi care i-au devenit „copii”… apa era limpede, pe nisip la primele ore era plin de crabi, peştişori, am văzut şi căluţi de mare, plaja păzită, şezlonguri, berea rece… trai pe vătrai.

Asta a fo’ cea mai faină vacanţă – povestea e scurtă că şade producţia şi muncim pe bani.

Acest articol participa la concursul organizat de arhiblog.ro si sponsorizat de Arsenal Park.

Lasă un răspuns

