Tim, kill’em all, mate!

4 Noiembrie 2009

De câte ori am trecut prin Cluj Napoca şi prin Timişoara, m-a uluit violenţa cu care cei de acolo îşi conduc maşinile şi cu care se comportă în trafic, faţă de ai lor, faţă de oricine altcineva, faţă de pietoni.

Sigur, nici cu Bucureştiul nu mi-e ruşine.

Dar cu adevărat speriat am fost în Timişoara, a fost s-o mierlesc aproape de fiecare dată când am mers pieton – ştii, nu se poate chiar numai cu maşina…

Ăia trec peste tine d-ampulea, poate cel mult un semafor cu roşu ferm să îi oprească…

Eu am supravieţuit, având o bună vedere periferică şi fiind iute de picior. Bunica şi nepoată-sa nu au scăpat însă, după cum scrie Libi.

Lasă un răspuns

