când agramaţii se dau semidocţi

11 Noiembrie 2009

Citat*:

HI5 este o retea sociala a caror membrii sunt manati de valori precum dorinta de putere, egocentrism, auto-promovare

gata citatul

Acum, ghiceşte numele intelectualului care a scris gluma bolduită şi câştigi un cont de merit în acea reţea socială ai cărei membri nu se dau semidocţi.

şi ştiu şi limba română…

*nu dau link din motive diplomatice, sunt pi-ar, cpm, nu am voie să supăr nicio vedetă, dar pentru siguranţă, mi-am salvat un printscreen, hehe

4 răspunsuri to “când agramaţii se dau semidocţi”

  1. Prietene, recunosc, am comis-o. Am dat copy/paste din comunicatul de presa, fara sa ma uit.

    1. E pe blog, m-am grabit, n-am stat sa fac nicio analiza semidocta;
    2. Imi pare rau ca esti frustrat si ca te-am necajit;
    3. Nu trebuie sa te prefaci diplomat cu mine, cpm sau cpta, sunt un om dintr-o bucata;
    4. N-am comis-o doar eu, pe blog, ci si wall-street.ro. Uite: http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/71816/Studiu-Spune-mi-ce-brand-esti-ca-sa-ti-spun-ce-retea-sociala-ti-se-potriveste.html

    Toate cele bune.

    Emilian

  2. secmerean said

    pai nu tu, ce te pisti?

  3. Bună, avem un concurs doar pentru bloggeri pe blogul nostru.

    Poţi câştiga cazare pentru două persoane într-un week-end la pensiunea Roua de Munte din Băile Herculane:
    http://rouademunte.wordpress.com/

  4. secmerean said

    noi suntem 3

Lasă un răspuns

