Nu pot

23 Noiembrie 2009

să mai merg la vot pentru că nu pot să mă mint.

Nu pot să votez cu Geoană, pentru că ar însemna să îi aprob pe Iliescu, Năstase, Nica – cu torpila din septembrie, aia cu turismul electoral (nu, noi nu mâncăm usturoi) – Hrebenciuc, Vanghelie, Oprişan şi mulţi alţii, acum nemenţionaţi sau mai daţi mai la fund, dar la fel de nocivi şi de toxici pentru ţara asta

Nu pot să votez cu Băsescu, pentru că ar însemna să îi aprob pe Boc, Berceanu, Vidanu, Udrea, Stolojan, Stoica, Boureanu şi multe alte personaje malefice sau de caricatură.

Nu pot să aleg între Scila şi Caribda.

Spirit civic?

Nu cu ăştia, ca opţiuni.

7 răspunsuri to “Nu pot”

  1. Irina said

    Eu am sa merg sa-mi anulez votul – pun stampila de 3 ori si s-a rezolvat. Macar nu ma trezesc ca l-am ‘votat’ pe Basescu!

  2. secmerean said

    buna idee

  3. vrabiutza said

    Shefu, tu o lasi pe fii-ta sa puna stampile pe peretii casei? Nu. Dar in cabina de vot, poate sa exerseze fata stampile peste tot-peste tot! Cerneala sa fie! Si sa incerce sa nu te lase sa intri cu ea in cabina, ca le zici ca ea e inspiratia ta, nu ai o optiune clara cu candidatii astia, e la inspiratie oricum turul 2!

  4. vrabiutza said

    Sorry, nu m-am semnat: Anca

  5. Da Eugen …..si eu simt ca am votat degeaba . Nu sunt PSD-ist, urasc comunistii, dar nu mai trebe sa ne lasam pe mana marinarului. Eu zic sa emigram …..eu deja imi depun actele pentru viza SUA (si nu glumesc) 🙂

  6. Vrabia said

    Salut!
    Da, sunt nasoale optiunile.
    Dar atat timp cat nu emigram, si vrem sa putem critica cu drepturi depline „the evil power” eu cred ca trebuie sa votam.
    cu cine?
    pai, pur si simplu, informandu-ne cat mai bine asupra a ce inseamna presedinte, care sunt de fapt atributiile lui (si care ale parlamentului, ca sa nu ne imgainam ca paote face mai mult decat trebuie; apropos de asta, zicea o data un prof de istorie, ca un presedinte in democratie practic cam sta degeaba, trebuie doar sa nu se faca de ras la intalniri internationele) si apoi analizand fiecare candidat in parte.
    Pentru ca dupa ce ne-am facut temele, dupa mintea si intuitia fiecaruia, sa votam cu „raul cel mai bun”.
    De ales oricum se alege unul.

    Asta pana la noi planuri marete si noi revolutii.

    Si scuze fata de Vrabiuta, dar na, asta e identitatea mea virtuala.

  7. vrabiutza said

    Stai liniştit(ă), Vrabie, vorba ceea, vrabiutza la vrabie nu scoate ochii! :))))

Lasă un răspuns

