Foame mare la BRD-finance

25 Noiembrie 2009

Primesc de la BRD un extras de cont, emis în data de 5 noiembrie 2009, sold zero, cu indicaţii de plată etc.

În plic, încă două manifeste comerciale.

Stres major: ce extras de cont, frate, că eu nu am nicio treabă cu franţujii?

Sun la colsentăr şi mi se spune nonşalant: Musiu, nuzavon promoţie, domnu’, avec bocu de surprize, cum ar fi un card de credit cudescoperiredeconttimpdetreilunişidobândăzeropentruprimelenuştiucâtezile

Şi tot aşa…

Îi spun domniţei: nu mă interesează carduri de credit. Sunt periculoase. Ai la dispoziţie bani care nu-s ai tăi şi nicio oprelişte. Îi spargi, tre’ să-i pui la loc şi dacă asta-ţi ia mai mult de nu ştiu câte zile, plăteşti de trei ori suma cheltuită.

Poanta delicioasă e la final: domniţa îmi spune că urmează să primesc acasă un card de credit neactivat, dar care se poate activa foarte simplu sunând la….

Nu, mulţumesc. Am card şi îmi ajunge unul. Cardul de credit e ca un cal troian.

Foame mare, la BRD, de au ajuns să trimită carduri neactivate la lume, cum a făcut un operator mai portocaliu cu o mulţime de SIM-uri.

Cum am ajuns eu „clent” BRD? simplu: plătesc o rată lunară la RCI Leasing pentru un Renault Megane. Ce, nu ştiai că menage a trois a fost inventat de franţuji?

5 răspunsuri to “Foame mare la BRD-finance”

  1. zoso said

    stiu ei ca ai salariu mare, de aia te imbie cu carduri.

  2. Arhi said

    iegzact. burghezule!

  3. […] This post was mentioned on Twitter by vali petcu, Sandor Zoltan. Sandor Zoltan said: Numa acum ti-ai dat seama ? RT: @zoso: la BRD e foame mare https://secmerean.wordpress.com/2009/11/25/foame-mare-la-brd-finance/ […]

  4. secmerean said

    m-ati Prince 🙂

    cardurile de credit sunt o inventie diabolica menita sa te lase fara bani in maxim 6 luni, indiferent de cati bani ai.

  5. Menage a trois, dar important e sa nu contribui cu curul.

Lasă un răspuns

