Presa scrisă chiar e condamnată la dispariţie

27 Noiembrie 2009

Hai, nu da cu pietre înainte să citeşti 🙂

Azi dimineaţă, am decis să cumpăr TOATE ziarele care este, ca să citesc în mod clasic (nu pe scanări în monitorizări) cine ce a scris despre conferansul de ieri cu Eli Davidai.

Context: agenţia are sediul undeva pe lângă blocul Vodafone din piaţa Charles de Gaulle.

Intriga: niciun chişc de ziare nu a avut TOATE ziarele cerute: Ziarul Financiar, Business Standard, Financiarul, Gandul, Evenimentul Zilei, Curierul Naţional şi Bursa. Nu. A trebuit să întreb la 3 (trei) chişcuri până am luat toate ziarele menţionate.

Distribuţia de presă? o glumă, desigur şi vorbim de o zonă „rarefiată” a capitalei, cu cititori potenţiali valoroşi – pentru investitorii în publicitate. Numai că degeaba scoţi ziar dacă nu ai pe unde să-l vinzi şi cititorii tăi nu au de unde să-l cumpere. E ca şi cum nu am avea televizoare – pentru cine ar mai transmite televiziunile?

D-aia am scris că presa scrisă chiar că e condamnată la dispariţie. Dispariţia a început.

Mă întreb şi eu  – ca mulţi alţii înaintea mea: megasuperhiper trusturile de presă chiar nu îşi pot fabrica un consorţiu de distribuţie, cu CEO şi ţinte de vânzări şi dividende la finale de an?

Hai, tovarăşi, că scurt-metrajul „Băse vs Kid” e un bun început…

Lasă un răspuns

