Un trucaj murdar

27 Noiembrie 2009

În secolul trecut, pe când lucram la Tele7abc şi îmi produceam propria emisiune, mi-am tras un promo.

Acel promo era cu un OZN care plana peste o câmpie cu oi. Şi mi-a ieşit atât de autentic şi atât de discret şi de rapid (montaj eu şi cu o editoare de imagini, Monica), încât câteva zile toată lumea din televiziunea m-a frecat cu întrebarea unde l-am filmat frate.

Încă puţin şi devenea subiect la Telejurnal !!!

asta aşa, ca să mai meditezi un pic la filmul în care Băsescu „loveşte un copil”. Şi da, eu am făcut un OZN să planeze peste câmpie în 1996, cu mijloace rudimentare – cu casete U-matic şi Beta analogic, cu grup de montaj cu o singură sursă şi fără goange digitale ca acum – îţi imaginezi ce lucruri minunate se pot face cu tehnologia de acum şi cu un scenarist bine motivat?

uite încă nişte motive să te întrebi încotro oare ne îndreptăm:

1. http://www.hotnews.ro/stiri-media_in_campanie-6569303-cum-fost-pus-scena-scandalul-basescu-lovit-copil-excelenta-conlucrare-dintre-trusturile-mediatice.htm

2. http://www.reportervirtual.ro/2009/11/otv-a-luat-iar-caimacul.html

te face să îţi pierzi minţile, nu?

2 răspunsuri to “Un trucaj murdar”

  1. […] De acum încolo, oricine va putea beneficia de astfel de rescrieri ale trecutului, în orice mediu. Martorii se rezolvă cu “cheltuieli diverse”, digitalul se face cu indexări – în fond, cele două trusturi, al lui Vântu şi al familiei Voiculescu, s-au certat luni de zile între ele pe tema falsificării traficului – poliţia nu lucrează decât cu girofarurile aprinse, iar orice material audio-video se poate reface conform scenariului, că tehnologia îţi permite orice. […]

Lasă un răspuns

