Curcanu’ verde şi puiu’ vineţiu…

6 Februarie 2010

… se găsesc, sub formă de carcase eviscerate, ambalate în pungi de plastic transparente, într-un magazin din nordul Bucureştiului, situat… cum spuneam, în nord. Deci cum ieşi din Bucureşti, mă-nţelegi, în nord, dar foarte aproape, de fapt.

Este vorba probabil de o specie de curcan altoit cu papagalii tricolori, altfel nu se explică nuanţele de verde-violaceu întâlnite în zona pieptului şi la vârfurile aripilor. Dacă aş vrea să fiu răutăcios, aş menţiona „patina vremii”, dar mai bine mă abţin.

Cât despre puii vineţii, culoarea este perfect explicabilă: ei se-nvineţesc de ciudă că din cauza preţului lor tot mai mare, oamenii cumpără altceva.

Cum se numeşte magazinul cu pricina? Nu mai ţin minte, că astazi, când am fost la cumpărăturile săptămânale, mi-am uitat aparatul de fotografiat acasă, deci nu am probe care să susţină o atare afirmaţie. Dar acest magazin se află evident printre cele menţionate pe o adevărată lisă a ruşinii. Oficială şi cu probe, de data asta.

Connards!

Lasă un răspuns

