Definiţie pentru PR

9 Martie 2010

PR e bun simţ, prevedere, pregătire, capacitate de combinare, intuiţie, abilitate de relaţionare,  multă documentare, multă contextualizare – că nah, ‘jaba ştii dacă nu ştii lega lucrurile între ele.

PR e şi un pic de empatie, multă răbdare, multă concentrare, foarte multă irosire de energie, foarte multă atenţie distributivă, exorbitant de mult angajament personal.

N-am citit nicăieri astea. Nici nu le-am inventat.

Le-am constatat.

Anunțuri

Un răspuns to “Definiţie pentru PR”

  1. Dintre ingredientele de mai sus, pe care nu le-ai regasit si in jobul de jurnalist?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: