Din nou despre credite. Pe daiboj…

3 Mai 2010

Săptămâna Financiară publică o poveste incredibilă: un tânăr cu 6-7-8 credite, naiba mai ştie câte, plus un ipotecar, e pe drumuri la propriu căutând finanţare moca.

„Unul e de la Raiffeisen Bank, pentru frigider, aspirator, maşină de spălat şi alte obiecte casnice, iar restul de la IFN-uri, nu le mai ştiu pe toate: Cetelem, pentru perdelele cumpărate din Praktiker, BRD Finance, BT Direct, TBI, Cofidis si altele. Deşi la unele mai am doar câteva rate, pe celelalte nu le mai pot plăti, aşa că recuperatorii mi-au pus poprire pe salariu. Din 1.000 de lei îmi reţin 600 de lei pentru plata ratelor la creditele de consum, aşa că mai rămân cu 400 de lei, la care adaug 800 îndeminzaţia pentru copil cu care achit rata la creditul pentru casă şi nu mai rămânem cu nimic”, spune Cristian, citat de Sfin.

Aş vrea să îmi vină ceva inteligent de scris, o concluzie-ceva, o chestie cul. Dar nu. Tipul din povestea asta şi-o merită. Îmi pare rău, şi-o merită. Dacă nici el nu mai ştie câte credite are de returnat…

Lasă un răspuns

