Mi-au tăiat şi mie pensia

18 Mai 2010

Mai am 25 de ani până la pensie, dar deja mi-au tăiat din ea.

http://www.zf.ro/eveniment/vladescu-a-anuntat-patronatele-ca-transferurile-pentru-fondurile-de-pensii-private-vor-fi-reduse-6132560

Din pensia mea – care iată este deja tăiată cu 25 de ani înainte de a îmi va fi legal livrată.

Vlădescu, în ritmul ăsta, crezi că îmi mai rămâne ceva în ăştia 25 de ani?

2 răspunsuri to “Mi-au tăiat şi mie pensia”

  1. justbride said

    Acum, sa fim seriosi, asta cu banii pe care statul ii trimite in sistemul de asigurari private e o poveste de adormit copiii. Pe vremurile astea ma mir ca nu au suspendat toata treaba, pana la noi ordine. Probabil ii leaga ceva contracte cu firmele de asigurari, desi nu vad un obstacol suficient de mare pe care statul roman sa nu il poate escalada cu brio.

  2. secmerean said

    prinţipiul, doamnă, prinţipiul!

    că pe banii ăia oricum nu mă bazez.

Lasă un răspuns

