Boc pe Facebook

2 Decembrie 2010

Să-mi cadă laptopu’ din poale când m-am trezit cu propunerea de împrietenire pe Facebook cu nimeni altul decât Emil Boc.

Emil Boc cel Bun.

Interesant demersul de pi-ar. După stil, PR-ul care postează pare a fi un „el”.

Dar pentru că l-am văzut printre prieteni şi pe vechiul meu amic Laurenţiu Matache, şi pe foştii mei colegi de Tele7 Lucian Mîndruţă şi Mircea Badea, am zis că n-oi muri dacă mă împrietenesc pe Facebook cu pi-arul primului ministru.

Colega, poate facem un schimb de impresii pe marginea abordării holistice în nesocial media, ce zici?

PS: mă gândesc şi la posibilitatea ca ‘Emil Boc cel bun’ să fie o caterincă de-a vuvuzelarilor, ceea ce ar însemna „furt de identitate”. Găsim vreun troll să mă înjure, să-mi dea dreptate?

Lasă un răspuns

