Zen

31 Decembrie 2010

Chinezii spun că intrăm în februarie 2011 în anul mâţei, de metal şi anume.

Am cercetat problema şi am descoperit că:

1. sunt câine de metal, deci … (ar fi trebuit să urmeze o concluzie, dar nu am)

2. 2010 a fost anul tigrului, tot o mâţă, da’ cam mare pentru orice câine, deci am cam şters pereţii ferind Felina.

3. 2011 e anul mâţei. Mda, mâţa blândă zgârie rău, da-n natură mâţele fug de câini.

Deci da. Mai am o lună de ferit Felina şi apoi, alergăm şi noi neşte pisici, da?

Zen. mda…

Lasă un răspuns

