Life Guard Security, pericol pe străzi

21 August 2011

Duminică, ora 13 şi ceva mărunţiş. Vin cu familia dinspre Casa Presei, pe strada Parcului, aia cu Casa „Regală” Ţiriac. În faţă la reprezentanţa Honda, pe sensul de mers spre Bvd. Expoziţiei, un BMW X5 mare şi negru, cu numărul de înmatriculare  B 100 LGS, se târâie cu 20 la ora. Bag un claxon scurt şi îl depăşesc cu viteza mea de 50 kmh. Văd cu coada ochiului scris mare pe portiere cu galben „Life Guard Security”.

Frânez la intersecţia cu Expoziţiei (inevitabil, că e cu cedează prioritatea) şi mă trezesc din spate cu flashuri şi cu mormanul de X5 peste portbagaj. Figura clasică de intimidare – bară la bară. Intru pe Expoziţiei, sensul spre Chibrit, pe banda întâi, că cică aşa ar fi regulamentar, şi următorul lucru este X5-ul celor de la Life Guard, am scris B 100 LGS, trecând de mine pe banda a doua, în mare viteză. Mă dublează, frânează, goriloii dinăuntru se uită insistent la mine, pregătind probabil o conversaţie cu finalizare la spital. Frânez brusc – pentru că din spate nu venea nimic pe banda întâi – şi bag marşarier puternic. Pe banda a doua, venea altă maşină, deci Life Guard Security nu are încotro şi trebuie să meargă un pic înainte. Profitând de faptul că ei au BMW X5, băieţii de la Life Guard Security frânează brusc, ce dacă ăla din spatele lor era cât pe ce să intre sub tancul lor, şi întorc 180 de grade, pe linie dublă continuă, spre spaima altor fraieri de „civili” care circulau pe acolo înspre Piaţa Presei. Nu înţeleg de ce au întors… ?!?!?

Profitând de derută, accelerez şi scap de ei, înspre Chibrit. Pe Mihalache, mai trec odată de mine, în mare viteză. Acelaşi BMW X5, B 100 LGS. Nu ştiu de unde au apărut…

Între timp, nevastă-mea se conversa cu 112, un serviciu de urgenţe mai mort decât limba latină. Tot incidentul a durat vreo 3-4 minute, apoi când am oprit, nevastă-mea mi-a dat telefonul „vorbeşte tu cu poliţia, cică face legătura”. După încă două minute am închis. Serviciul 112 este praf. Poţi muri caftit de zece ori până muta aia apasă un buton-ceva.

Cât despre Life Guard Security, au confirmat imaginea pe care bategarzii o au: brute nesimţite şi agresive. Dacă apăsau butonul ăla roşu mare, din mijlocul bordului, cât se târâiau pe strada Parcului, aş fi ştiut că „beieţii ie la plimbare”. Nu  am făcut altceva decât să dau un claxon scurt de avertizare şi să îi depăşesc. Şi idioţii au accelerat, deci e clar că nu au citit Codul Rutier (carte ocultă despre tainele fâşiilor de asfalt din România). Şi apoi, deranjaţi din reveriile lor, au ripostat cum ştiu ei cel mai bine: agresiv.

Recap: BMW X5, negru, B 100 LGS, cu scris mare Life Guard Security. Feriţi-vă de ăştia, sunt un pericol pe patru roţi! Şi cică ăştia au ca job să apere… iar Life Guard sună ironic rău, scris pe ditai gipanul care se străduie să dea peste tine.

2 răspunsuri to “Life Guard Security, pericol pe străzi”

  1. Cata_C said

    Mda – la examenul pentru permis, din cate stiu eu nu trebuie sa scrii, doar sa incercuiesti – deci vine de acasa cu fituica 1-a,2-c,3-d etc. si gata permis de omorat lumea pe strada. Ce carti citite, ce semne, ce reguli, am prioritate de beamveu fraiere si face ce vreau pe strada. Cat despre 112, i-am vazut pe unii intr-o Dacie papuc, se intorceau de la pus termopane si se recaoreau cu o bere (normala, nu fara alcool), pana mi-a facut aia de la 112 (care mi-a luat toate datele ca la infractor) legatura cu politia aia putea sa iasa din Bucuresti pe orice iesire, chit ce erau in centru… Crezi ca e ca la americani, daca inchizi te suna inapoi, te localizeaza si vin imediat?!? No way… this is Romania not USA

  2. mihai said

    sunt un fost salariat la aceasta firma si pot sa va spun ca sunt niste escroci, am salarii restante pe cateva luni+garantia oprita pe tinuta, inb primele luni ati ei salariul, insa dupa aprox. 5 luni nu mai vezi nimic, am facut si sesizare la i.t.m, insa acestia din urma mau trimis in instanta ca sa ma judec cu ei deoarece nu figureaza in baza lor de date si asta denota ca e firma fantoma sau capusa ceea ce din contra trebuia sa ia masuri cu acestia pt. ca este infractiune

Lasă un răspuns

