Cu răutate şi maliţiozitate, al dvs…

15 Septembrie 2011

Este atât de uşor să acuzi, să arăţi cu degetul, să defăimezi, să afirmi neadevăruri, să transformi o închipuire în realitatea pe sursele tale, încât cel acuzat, arătat cu degetul, defăimat, despre care ai minţit, şi care este privit urât de cei din jur…

Nici nu are rost să închei fraza. Parcă trăim în Evul Mediu, este suficient ca un nebăgat în seamă să urle „vrăjitorie”, că imediat turma dă buzna să execute dafe-ul. Mă întreb ca prostu’: ce s-a ales de regula aia de bun simţ, despre care am învăţat la jurnalism, care zice să întrebi întâi şi numai după aia să dai.

Unii îşi închipuie că online-ul permite orice. Ai tras o mizerie, ţi se spune că eşti prost, modifici şi gata. Pentru astfel de persoane cu moralitate elastică, există instituţia „print-screen”.

Prostia ucide, dar o face ca o bombă atomică: rade totul în jur. Şi pe prostul care a aruncat bolovanul în apă, şi pe ăia zece fraieri pe care i-a stropit.

 

4 răspunsuri to “Cu răutate şi maliţiozitate, al dvs…”

  1. Bondar said

    Razboiul inteleptului cu lumea sau sa zicem prostia?

  2. secmerean said

    numai revolta la valul de rautate si prostie cu care m-am confruntat azi…

  3. Eu sper cat mai multi si dintre voi, cei din agentii ca, din pacate, asa stau lucrurile, dincolo de slide-urile frumoase prezentate de „consultantii social media” pe la seminarii.
    De abia dupa asta o sa stim ce si de unde sa apucam…

  4. secmerean said

    Păi… ia-te de consultanţii social media de pe la seminarii, hehe.

    Eu eram un pic şocat pentru că un ziarist mai mare, aşa, mi-a spus că pe el nu îl interesează să verifice ce dă pe blog, nu e treaba lui şi tot aşa. Că el semnalează cititorilor şi cititorii – în fine, placa obişnuită.

    Na, eu ţi-am dat exemplu concret – tu ce zici?

Lasă un răspuns

