Oficial, ateu.

24 Octombrie 2011

Am declarat că sunt ateu din simplul motiv că sper ca astfel biserica ortodoxă îşi va vedea diminuat numărul de enoriaşi pe hârtie şi, implicit, toxica influenţă pe care o are asupra poporului.

Şi cu asta, recensământul a trecut. Nimic de semnalat. Oamenii care vin prin case cu formularele nu au nicio vină că întrebările denotă confuzie mentală cu complicaţii 🙂 de ce doar femeile trebuie să declare vârsta la care s-au măritat? Adică voi speraţi că ţiganii o să dea pe bune?

Oficial sunt ateu. Intim, mi-e silă de popii slinoşi şi hrăpăreţi, care te jupoaie la nuntă, la botez, la înmormântare, sta-le-ar în gât!

Atunci când m-am căsătorit, mi-am făcut cruce invers (precum catolicii şi cu cele trei degete desfacute) şi popa orty s-a înnecat… a oprit slujba şi m-a întrebat dacă sunt sigur că sunt ortodox. I-am răspuns „ce contează părinte, sunt creştin”.

PS: sunt ortodox,desigur, dar chiar contează?

4 răspunsuri to “Oficial, ateu.”

  1. Octavian said

    Părerea me e că da, contează.

    Atâta timp cât te sufoci la atitudinea popilor, dar nu te înfurie minciuna și parșivenia pe care o promovează religia în general, atâta timp cât nu te înfurie încurajarea renunțării la rațional în favoarea ”trăirii creștine”, nu faci decât să re încadrezi într-o biserică ceva mai restrânsă. Eventual doar a ta. La care popii ar spune că ești sectarist.

    Ori ești ortodox, ori nu ești. Ori ești rațional, ori crezi în creaturi imaginare, apărute în existență total formate, a tot cunoscătoare, a tot puternice. There is no half as approach to this…

  2. secmerean said

    na, m-ai prins. nu am vrut sa fiu atat de radical. religia e o poveste.

  3. Dan said

    Am declarat ca eu cred ca exista Dumnezeu dar nu sint cu nici o religie. N-a stiut unde sa ma incadreze si m-a trecut ateu 🙂

  4. Razvan said

    Ateu m-am declarat si eu

Lasă un răspuns

