Cum procedăm cu câinii şi stăpânii lor tâmpiţi

26 Octombrie 2011

Alerg prin Herăstrău. E şapte fără un pic. Din întuneric se desprind două siluete: javră plus umanoid. Javra aleargă fără lesă, fără botniţă, deci umanoidul încalcă LEGEA.

Javra are curiozităţi şi vine drept spre mine, cu urechile ciulite, coada băţ. Când ajunge la două lungimi de jigodie, bag mână în buzunar şi apăs butonul Sunetului lui Dumnezo. Javra schelălăie şi fuge. Umanoidul strigă ceva. Nu răspund, nu mă opresc, nu mă interesează ce are de zis. Nu risc. Dacă mă muşcă de vreo jigodie, voi ajunge să petrec multe ore strâmbându-mă de durere la vaccinurile antirabice, iar firma la care lucrez sigur nu va fi încântată.

Tot Herăstrău, numai că după amiaza, alergare cu Prinţesa moştenitoare (o ard şi eu monarhipster, nu?). Doi dulapi cu jigodiile de rigoare, ditamai balaurii flocoşi, vin spre noi. Javrele au curiozităţi. Din nou, Sunetul lui Dumnezo, activat în nasul jigodiilor, rezolvă situaţia. Dulapii se uită urât la mine, în timp ce balaurii fug chelălăind. Le zâmbesc dulce, în timp ce fii-mea mă întreabă cu glăsciorul ei ca un ţignal „tati, ăia vroiau să ne muşte?”

Ce vreau să spun: nu cred în replicile retarzilor cu câini gen: „domnu’, nu muşcă”. Nici nu vreau să verific. Ori îţi ţii javra în lesă, cel puţin, ori apăs butonul magic dacă patrupedul ajunge la mai puţin de cinci metri de mine. Iar atunci când sunt cu fii-mea, am şi câteva baterii vechi la îndemână, să nu stau să scobesc prin iarbă după pietre.

Nu, nu glumesc.

Un răspuns to “Cum procedăm cu câinii şi stăpânii lor tâmpiţi”

  1. gerula said

    io am fo calm, pana amu. da si candf mi-tzi-l-oi prinde pe unul…(stapan, apoi caine)

Lasă un răspuns

