Şocant: marţi 13

13 Mai 2014

Poveste de pe când eram mic, gen 8-10 ani, nu contează. Şcoala primară.

Aveam în clasă o znamie de ţigănuş, scârbos şi agresiv. Ăsta bălea pe toată lumea, că îşi permite: nimeni nu se atingea de el, că venea cu clanul şi ăia erau mulţi şi mari.

Ei, şi rahatul ăsta mă şicana serios cu mizerii gen „ochelărică” şi alte alinturi la adresa ochelarilor mei. Inclusiv smuls ochelarii de pe nas şi aruncat prin clasă.

Într-o zi însă, la nervi, i-am scăpat câteva peste bot de l-am umplut de sânge. Cârpă. Vă imaginaţi un ochelarist devenit isterico-agresiv? Nici eu şi nici tovarăşa învăţătoare 😀

A doua zi au urmat tratativele cu şatra. Care s-a căcat de râs că ochelărică l-a caftit pe ăla cu gura mare. După care lucrurile au reintrat în normal, şi nimeni nu s-a mai luat de ochelarii mei.

Retrăiesc scena citind despre declaraţiile belicoase ale guvernanţilor noştri la adresa Rusiei. Până ne-o scăpa o scatoalcă vecinul, să ne umple de sânge. Până vine şatra de la NATO, rămânem fără dinţi.

Nu deschide gura dacă nu eşti pregătit să-ţi susţii declaraţiile cu proprii pumni.

mersi.

Lasă un răspuns

